Bloggplaner!

Jag tänkte hoppa på trenden och börja blogga som hästbloggare! Jag håller på med det sista finslipandet på designen jag hade tänkt att ha isåfall. Kommer faktiskt ha samma design som nu, mer stilrent men med färgad/mönstrad bakgrund, mindre bilder och mer centrerat.
 
Hoppas för övrigt att alla har haft ett bra sommarlov! Börjar på onsdag så det blir bara 3 dagar i skolan så de är skönt, men det är ändå bra att skolan börjar så vi får bättre rutin på allt med stallet osv.
 
Mitt sommarlov har gått för fort. I alla fall dem 5 första veckorna, nu dem 2 sista har gått lite segare men snart är vi inne på jullovet haha. Sedan innan vi ens hinner reagera så har det gått yttligare 1 år. Vilket än synd för man knappt hinner leva innan den jobbiga vardagen är tillbaka igen efter helgen, lovet etc. 
 
Många säger att dem ska hinna med massor av coola saker innan dem dör men jag spenderar hellre livet genom att göra det jag älskar och umgås med dem personer jag älskar. Man måste ha en mening med livet, inte bara existera. Bungee jump kommer alltid finnas men det kanske inte dina nära och kära gör. Vem vet, ena dagen kan du skratta tillsammans med din kompis och nästa dag kan du gråta för att din kompis inte finns mer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: