En mycket bra dag

Ta inte inlägget som skryt, vill bara skriva av mig lite glädje! Och förlåt för att texten blev så långrandig hahah.
 
Idag är en väldigt bra dag. För idag blev jag helt säker på att mamma och pappa går med på att köpa en häst! Vi började med att prata om medryttarhäst i början av året men det eskalerade till foderhäst, dock hittade vi inte någon foderhäst. Dem vi mailade svarar inte så vi känner att för att kunna gå vidare ''måste'' vi köpa. Redan för några år sedan så kände jag direkt att hästarna alltid kommer att vara en väldigt stor del i mitt liv, jag har alltid drömt om att få vara som dem på tv. Som till exempel Rolf-Göran Bengtsson!
 
Vi har redan en stallplats redo och nu saknas bara hästen! Detta kommer även att bli en bra erfarenhet, eftersom vi kommer själva att få vara med i hela processen genom denna livshändelse...om man nu kan säga så hahah. Jag tänkte även fota ganska mycket när vi åker iväg och provrider så ni också kan hänga med i det hela. 
 
Har såklart blandade känslor men absolut inget negativt! Känns spännande, roligt..men ändå någon aning skrämmande. Men gillar den känslan.
Att något stort är påväg att hända, något man aldrig har gjort innan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: